HTML

Tea kalandjai a WOW világában

Ebben a kis személyes blogban szeretném bemutatni, mivel is foglalkozom a szabadidőmben, illetve megírom azt is, milyen lányként részt venni egy ilyen közösségben. Magáról a játékról nem akarok részletesen írni, sem pedig a történetéről. Ezt már sokan megtették előttem, nagyon jó leírásokat találhatunk szerte az interneten.

Friss topikok

  • The.oo: Szia! Én most csinálom a küldi sorozatot, de elakadtam ott, amikor farkasokat és giantokat kellene... (2011.04.14. 14:21) Repu

A kezdet

Csigalány 2010.07.16. 09:11

Megismerkedésen a wow-al a kiváncsiságnak köszönhető. Bár régóta tudtam létezéséről, sosem éreztem késztetést, hogy belevessem magam a rejtelmeibe.

Ám megismerkedtem valakivel, aki egy igen elhivatott játékos, és olyan de olyan sokat beszélt nekem erről, hogy mondhatni kénytelen voltam regisztrálni a játékra, hogy egyáltalán megértsem amit beszél.

Pár tanácskérés után beszereztem a szükséges wow verziót, majd regisztráltam a Tauri nevű magyar szerverre. Számomra fontos szempont volt, hogy ha a játék nemis, de a szerver és a játékosok magyarok legyenek, magyarul beszéljenek, hiszen angolul alig értek valamit, beszélni pedig annyit sem tudok.

Mint később kiderült, jól döntöttem, hiszen nemcsak az írásbeli beszélgetések vannak, hanem szóban is tartjuk a kapcsolatot teamspeak, ventrilo vagy akár skype-on keresztül is.

Jelenleg körülbelül másfél, két éve játszom. Előfordult ugyan, hogy meguntam, de kis pihentetés után ugy éreztem hiányzik a játék, de főleg a társaság.

A Társaság. Nagy t-vel, mert szeretem őket. Klántársak, barátok. Játékom során 3 klánban voltam, az első hamar feloszlott egy vezetőség elleni lázadás során, de szerncsémre mire ez bekövetkezett többükkel jóban lettem. A második klánom, sajátom, szívem lelkem, saját alapítású. A wow-os barátokkal együtt alapítottuk és nagyon sok munkát fektettünk bele, hogy jól működjön. Több mint egy évig sikeresek voltunk, de sajnos megrekedtünk egy szinten.

Jelenlegi klánom vezetősége olyan emberekből áll, akik eredeti szerveren játszottak, értenek a játékhoz, az irányításhoz. És nem utolsó sorban jó fejek :)  Szerencsémre sok barátom jött át velem együtt, így mondhatni csak összeolvadt a két klán.

 

Karaktereim:
Legelső karakterem egy alliance oldal beli Night Elf hunter volt. Jelenleg a 70. szinten tartok vele. Állandó party karakter, egy éve nem játszottam vele.

Második karakterem egy Horda oldal beli Bloog Elf mage. 80-as szintű (jelenlegi legmagasabb szint a szerveren), arcane talenten. Az utóbbi időben ez a main (fő) karakterem.

Ezeken kívűl még 10 karakterem van. Bár nem mindel játszom, többsége csak "névfoglalás" céljából lett megalkotva.
Megemlítem azért még 2 karakterem, egy 80as Death Knight (korábbi main karakter) és egy 80as  Troll hunter.

Mint látszik, hamar letettem a voksom a Horda oldalon, és nem bántam meg. Bár lehet, csak a társaság miatt :)
Mindenesetra a karakterek nekem jobban tetszenek, hiába mondhatjuk rájuk hogy "csúnyák", mert valljuk be, egy ork vagy egy troll nem valami szép látvány, de én azért szeretem :)

 

A blogom célja az, hogy leírjam, mi mindent élek át játék közben, és néha, egy-egy nehezebb küldetést is leírok, segítséggel. Ezt azért tartom fontosnak, mivel az eredeti szervertől eltérően a Tauri (bár jól van megcsinálva) néhány küldetést megváltoztatott, így elég nagy fejtörést okozhatnak.

Címkék: első

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teakalandja.blog.hu/api/trackback/id/tr272154957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása