HTML

Tea kalandjai a WOW világában

Ebben a kis személyes blogban szeretném bemutatni, mivel is foglalkozom a szabadidőmben, illetve megírom azt is, milyen lányként részt venni egy ilyen közösségben. Magáról a játékról nem akarok részletesen írni, sem pedig a történetéről. Ezt már sokan megtették előttem, nagyon jó leírásokat találhatunk szerte az interneten.

Friss topikok

  • The.oo: Szia! Én most csinálom a küldi sorozatot, de elakadtam ott, amikor farkasokat és giantokat kellene... (2011.04.14. 14:21) Repu

Sons of Hodir repu

Csigalány 2010.07.17. 23:50

Végre sikerült megtalálni a főnök mobot akit kerestem már 2 napja.
Nagyon érdekes, hogyan sikerült végül elkapni, hiszen megintcsak nem tudtam megközelíteni, de egy allis (számomra ellenséges játékos) magára szedte, de megütni nem tudta. Így sikerült nekem megütni a főnököt, innentől kezdve sikeresen leöltem és végre megszereztem a hőn áhított 22k reput :)

Ezután végre elértem azt a szintet, ahol nem utálnak hanem barátságosak, szóval sok repus küldetést tudtam felvenni.

Lassan kezdek rájönni hogyan is működik ez a hely. Najó nem rájövök, csak megfigyeltem, hogy a különböző dolgok különböző dimenziókban léteznek. A legkönnyebb ezt áthidalni, ha van egy pet-tel rendelkező karid, aki az állatával egyikből a másikba tudja húzni a mobot.

Most viszont fura dolog történt, asszem összekeveredett valami, mivel a barátságos városlakókkal nem tudok beszélni, csak megtámadni őket. Így viszont küldetést sem tudok leadni.... Ez zavaró, bosszantó. Nagyon.

Kell ez a repu, már nemcsak a reci miatt, mivel itt lehet venni mamut hátast is, 10k-val olcsóbban mint máshol.

Kell!!!!

 

u.i.: egyébként ma elértem a 30k goldot. Szuper vagyok :P

Címkék: repu repulation sonsofhodir

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teakalandja.blog.hu/api/trackback/id/tr792158086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása