HTML

Tea kalandjai a WOW világában

Ebben a kis személyes blogban szeretném bemutatni, mivel is foglalkozom a szabadidőmben, illetve megírom azt is, milyen lányként részt venni egy ilyen közösségben. Magáról a játékról nem akarok részletesen írni, sem pedig a történetéről. Ezt már sokan megtették előttem, nagyon jó leírásokat találhatunk szerte az interneten.

Friss topikok

  • The.oo: Szia! Én most csinálom a küldi sorozatot, de elakadtam ott, amikor farkasokat és giantokat kellene... (2011.04.14. 14:21) Repu

Képek

Csigalány 2010.07.17. 17:44

Nemrég elkezdtem gyűjteni az achievement -eket.

Ezek olyan "kitüntetés" félék, amiket azért kapsz, mert elvégzel bizonyos feladatokat.

Én azt tűztem ki célul, hogy az összes kisebb instából megszerzem ezt.
Ez nagyjából egész jól megy, 30as szintig már az összes megvan :)

A képen egy nehezebb insta vége látható, amit az egyik barátommal vittünk végig.

Persze a kiránynő előtt őis behódol :P

 

Címkék: insta achievement

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teakalandja.blog.hu/api/trackback/id/tr982157568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása