HTML

Tea kalandjai a WOW világában

Ebben a kis személyes blogban szeretném bemutatni, mivel is foglalkozom a szabadidőmben, illetve megírom azt is, milyen lányként részt venni egy ilyen közösségben. Magáról a játékról nem akarok részletesen írni, sem pedig a történetéről. Ezt már sokan megtették előttem, nagyon jó leírásokat találhatunk szerte az interneten.

Friss topikok

  • The.oo: Szia! Én most csinálom a küldi sorozatot, de elakadtam ott, amikor farkasokat és giantokat kellene... (2011.04.14. 14:21) Repu

Sons of Hodir repu 3

Csigalány 2010.07.20. 18:33

A repu egyik fontos eleme, a repu item.

Ez esetben ez a Relic of Ulduar, amit sajnos nagyon drágán árulnak, így kénytelen vagyok magamnak farmolni.
Ilyenkor gondolkodok el azon, hogy vajon megéri e nekem ez, mivel sok itemért ad kevés reput.
Dehát, ami kell az kell, így nem rinyálok. Sokat :)

 

Íme néhány lény, amiket öldösök halomra a középen látható kincsért:

            
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teakalandja.blog.hu/api/trackback/id/tr872164281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása